حرکت کانون قرآن و عترت بیرجند به سمت کارآفرینی/ درخشش در رواق نور
حرکت کانون قرآن و عترت بيرجند به سمت کارآفريني/ درخشش در رواق نور
مدیر کانون قرآن و عترت مسجد آل رسول (ص) بیرجند خبر داد؛

حرکت کانون قرآن و عترت بیرجند به سمت کارآفرینی/ درخشش در رواق نور

مدير کانون فهماي قرآن و عترت بيرجند گفت: کانون قرآن و عترت بيرجند توانسته در قالب رواق کارآفريني، کارگاه هاي مکرومه بافي و عرق گيري را براي علاقه مندان راه اندازي کند.
شناسه خبر : 34336 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان جنوبی « فاطمه باقری نیا» ، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله 9 هزار و 450 امتیاز در سومین رویداد ملی فهما کسب کرده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله با بیان اینکه این کانون همچنین 6 هزار و 900 امتیاز مازاد فهما را کسب کرده است، گفت: این کانون در رواق های نور و رسانه امتیاز کامل را به دست آورده است.

وی با بیان اینکه جلسات حفظ قرآن برای پنج گروه سنی مختلف برگزار می شود، گفت: 6 نفر در سنین بالای 40 سال برای حفظ قرآن شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: جلسات تفسیر قرآن، صحیفه خوانی و نهج البلاغه خوانی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور 20 تا 30 نفر برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله تصریح کرد: در مسابقه مدهامتان 12 نفر در رشته مفاتیح، دو نفر در رشته حفظ کامل قرآن، دو نفر در رشته حفظ جزء 30، در رشته اذان یک نفر، قرائت یک نفر و ۲ نفر در رشته ترتیل حائز رتبه شده اند.

باقری نیا با اشاره به کسب امتیاز کامل کانون قرآن و عترت در رواق رسانه، اظهار کرد: این کانون در رواق رسانه تولیدات چند رسانه ای داشته است.

وی از برگزاری همایش سه ساله‌های حسینی، یادواره شهدا، تکریم از خانواده شهدا، مراسم ولادت حضرت زینب (س)، شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه خبر داد و گفت: تاکنون چهار برنامه سه شنبه های تکریم برگزار شده، همچنین از دخترانی که به تازگی مزدوج شده اند نیز تکریم شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد آل رسول صلی الله علیه و آله در ادامه از توزیع 50 بسته غذایی در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان خبر داد و گفت: این کانون توانسته در قالب رواق کارآفرینی کارگاه های مکرومه بافی و عرق گیری همانند گلاب گیری برای علاقه مندان راه اندازی کند.