لزوم احیاء نقش محوری مساجد در تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان
لزوم احیاء نقش محوری مساجد در تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان

لزوم احیاء نقش محوری مساجد در تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان

شهاب‌زاده لزوم احیاء نقش محوری مساجد در برقراری و تقویت ارتباط بین مردم و مسئولان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسائل پرورشی در آموزش و پرورش پیگیری نمی‌شود که امیدواریم در آینده در این زمینه اقدامات ریشه‌ای انجام گیرد.
شناسه خبر : 1136325 تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدرضا شهاب‌زاده» امروز (شنبه 18 دی) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودسر که با حضور دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر گیلان، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستانی با موضوع تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رودسر برگزار شد اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون پاک هزاران شهید است و باید شئونات اسلامی در آن رعایت شود.

 

فرماندار شهرستان رودسر رعایت امر به معروف و نهی از منکر در سطح دستگاه‌ها و ادارات را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: باید مانند گذشته مردم و افراد برای پیگیری مطالبات خود از مسئولان مجددا به مساجد ورود کنند و شرایطی فراهم شود تا ارتباط بین مسئولان و مردم در فضای مسجد شکل گرفته و تقویت شود.

 

شهاب‌زاده موضوعاتی مانند اقامه نماز اول وقت در سطح ادارات، تربیت نیروی نوجوان و جوان در مساجد و کادرسازی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را خواستار شد و اضافه کرد: متاسفانه مسائل پرورشی در سطح آموزش و پرورش پیگیری نمی‌شود که امیدواریم در آینده با تربیت نیروهای متخصص در این زمینه اقدامات ریشه‌ای انجام گیرد. 

 

وی ارتباط و تعاملات مردم و مسئولان را امری که باید بیشتر از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گیرد دانست و اذعان کرد: چشم مردم به مسئولان و نیروهای ولایی و انقلابی دوخته شده است به همین جهت باید خودسازی و مراقبت در رفتارها و عملکردها در اولویت قرار گیرد.

 

«محمد اسماعیل حسنی» نیز در این مراسم با بیان اینکه وی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر افتخار سربازی دارد ابراز داشت: زمانی ما می‌توانیم قدرتمند باشیم که یک صف قوی، پای کار، انقلابی، جهادی و دغدغه مند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم و این تنها با همکاری مردم میسر می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رودسر تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری دستور اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را صادر فرمودند سپاه، امامان جمعه، بسیج و همه نهادها وارد میدان شدند اما زمانی به موفقیت دست پیدا کردیم که مردم هم در این میدان و عرصه مشارکت فعال داشتند.

 

وی با تاکید بر اینکه منافع مثبت و تاثیرگذار اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی ابتدا به خود مردم برمی‌گردد خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدری مانند حاج قاسم سلیمانی با رفتار خود امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند بنابراین در بیان نواقص عملکرد و رفتار مدیران نباید محافظه کار باشیم زیرا اگر مدیران و مسئولان ما خوب عمل کنند بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود.


 

پایان پیام/ 165