کانون فاطمیون به مرحله نیمه نهایی سومین رویداد ملی فهما راه یافت
کانون فاطمیون به مرحله نیمه نهایی سومین رویداد ملی فهما راه یافت

کانون فاطمیون به مرحله نیمه نهایی سومین رویداد ملی فهما راه یافت

مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک گفت: کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک در تمامی ۱۲ رواق فهما به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.
شناسه خبر : 1135870 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

«علی راستی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک موفق به کسب 18 هزار و 910 امتیاز در سومین رویداد ملی فهما شد.

 

مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک با بیان اینکه این کانون در تمامی 12 رواق فهما به مرحله نیمه نهایی راه یافته است، افزود: به همت اعضای کانون در تمامی این رواق ها به طور میانگین بالای هزار و 200 امتیاز کسب کرده ایم.

 

وی از عضویت 110 نفر در کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک خبر داد و گفت: این کانون از تمامی ظرفیت های علمی شهر نیمبلوک شامل اساتید دانشگاه ها، دانش آموزان و خبرگان محلی استفاده و صاحب امتیازات خوبی در سومین رویدادملی فهما شده است.

 

وی بیان کرد: تاکنون یک سرود، دو نمایش و یک فیلم تولیدی و دو سرود تقلیدی ثبت کرده ایم.

 

مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک از طبخ سه هزار پرس غذای گرم و توزیع 200 بسته غذایی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته های غذایی در مناسبت های مختلف بین مردم توزیع شده است.

 

راستی با بیان اینکه کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک در رواق‌های دانش، نور، کارآفرینی و سرود بیشترین امتیاز را کسب کرده ایم، ادامه داد: تولید گلاب و عرقیجات، نمدبافی و نمد دوزی از جمله کارآفرینی های کانون است که تاکنون تولیدات آنها به سایر استان ها هم صادر شده است.

 

وی از اشتغالزایی برای چهار نفر خبر داد و گفت: کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک در خصوص مشاوره و کمک رسانی به کارآفرینان کمک کرده است.

 

مدیر کانون فاطمیون مسجد فاطمیه نیمبلوک افزود: در رواق فناوری این کانون نیز سایت رتبه بندی آموزش معلمان را طراحی کرده که برای استفاده سازمان ها مفید است، همچنین سایت کانون فاطمیون نیز در حال راه اندازی است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 575