از برپایی مجالس عزاداری در ۴۰ روستا تا توزیع ۱۴ هزار پرس غذای نذری
از برپایی مجالس عزاداری در ۴۰ روستا تا توزیع ۱۴ هزار پرس غذای نذری

از برپایی مجالس عزاداری در ۴۰ روستا تا توزیع ۱۴ هزار پرس غذای نذری

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: امسال در ایام فاطمیه دوم در بیش از ۴۰ روستای جنوب کرمان مجالس عزاداری همراه با سخنرانی برپا شد.
شناسه خبر : 1135795 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امسال در ایام فاطمیه دوم در بیش از ۴۰ روستای جنوب کرمان مجالس عزاداری همراه با سخنرانی برپا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام، برپایی ایستگاه های صلواتی بود که در این ایستگاه ها، بسته های فرهنگی و پشت ماشین نویسی انجام شده و علاوه بر این نیز دم نوش و کیک توزیع شد.

وی ابراز کرد: طرح هر خانه یک پرچم نیز با توزیع پرچم های مشکی مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) در سطح محله ها اجرا شد.

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: طرح اطعام فاطمی یکی دیگر از برنامه های ایام فاطمیه است که در این راستا تعداد ۱۴ هزار پرس غذای نذری پخت و توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح با مشارکت گروه های جهادی سطح جنوب کرمان خانواده های نیازمند اطعام شدند.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های کانون شهید باکری در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی است که با همکاری طلاب حوزه علمیه اجرا می شوند.

 

حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ فاطمی از اهداف برگزاری ویژه برنامه های فاطمیه دوم بود.
 

پایان پیام/ 586