مسجد بهترین فضا برای تربیت نسل جوان انقلابی و متعهد است
مسجد بهترين فضا براي تربيت نسل جوان انقلابي و متعهد است
رئیس ستاد فهما؛

مسجد بهترین فضا برای تربیت نسل جوان انقلابی و متعهد است

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني گفت: اگر به دنبال تربيت نسل جوانِ انقلابيِ و متعهد هستيم؛ بهترين فضا براي تحقق اين هدف مسجد است پس بايد از آن بهره مند شد.
شناسه خبر : 34206 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۴

به گزارش ستادارتباطات رسانه ای(فهما)؛ حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، شنبه(18 دی) در نشست با مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال و جنوب کرمان که در محل ستاد هماهنگی  کانون‌های مساجد استان انجام شد؛ نگاه مسجدمحوری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نسبت به حوزه فعالیت کانون های مساجد امری مهم تلقی کرد.


رئیس ستاد فهما ادامه داد: اگر به دنبال تربیت نسل جوانِ انقلابیِ متعهد هستیم بهترین فضا برای تحقق این هدف مسجد است و باید از این فضا استفاده کرد.


در ادامه «محمدرضا علیزاده»، با اشاره به اینکه برنامه های متنوعی در ایام سالگرد سردار دلها به نیابت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح استان اجرا شده است؛ افزود: یکی از مهمترین این رویدادها برگزاری جشنواره سرود سردار آسمانی بود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در ادامه مدیریت کنونی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور را به عنوان یکی از دوره های درخشانی نام برد و تصریح کرد: در این دوره برنامه محوری منجر به فعالیت های بسیار خوبی در سطح کانون های مساجد از جمله در شبکه سازی بچه های مسجد شده است.


علیزاده تصریح کرد: رویدادهایی که در دوره جدید تعریف شده است از جمله فهما و... باعث رقابت در عین رفاقت و شور و نشاط بچه های مسجد شد.


وی گفت: بچه های مسجد کارهای خوبی در فعالیت های دینی و ارزشی مرتبط با مسجد انجام می دهند و کار آنان باید تسهیل شود.


حجت الاسلام ارزانی همچنین در نشست با مدیر و اعضای ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با بیان اینکه ستادکانون های مساجد کاملاً منطبق بر برنامه پیش می رود؛ تأکید کرد: افق ۱۴۱۴ کانون های مساجد هم مشخص است.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و اشاره به دو ویژگی که مقام معظم رهبری برای مکتب شهید سلیمانی ذکر کردند؛ افزود: ما در مسجد نیز به دنبال همین مدل یعنی صداقت و اخلاص هستیم.

 

کلمات کلیدی: