نماهنگ «روضه مادری» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد
نماهنگ «روضه مادری» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

نماهنگ «روضه مادری» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ «روضه مادری» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خبر داد.
شناسه خبر : 1135081 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۰۶

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: نماهنگ «روضه مادری» جدیدتری اثر گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که ویژه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: مدت زمان این نماهنگ سه دقیقه و 27 ثانیه بوده که به کارگردانی «علیرضا کاظمی» تولید شده است.

 

وی به دیگر عوامل تهیه این نماهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: مدیر تولید این اثر «عباس طهماسبی»، آهنگساز «مهرداد صدقی»، تدوین «عباس رحمانیان» و بازیگر خردسال آن نیز «زهرا صفری» بوده است.

 

گواهیان عنوان کرد: این نماهنگ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نماهنگ «روضه مادری» از شبکه استانی صداوسیمای مرکز فارس نیز به نمایش در می آید، خاطرنشان کرد: زمان پخش این نماهنگ در سیمای استان فارس روز پنجشنبه 16 دی ماه از ساعت 18 و 40 دقیقه اعلام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان گفت: این نماهنگ کاری از گروه سرود «ماح» بوده که به مناسبت ایام فاطمیه تولید شده است.

پایان پیام/ 691