عزاداری فاطمیه در کانون «منتظران نور» تا روز جمعه ادامه دارد
عزاداری فاطمیه در کانون «منتظران نور» تا روز جمعه ادامه دارد

عزاداری فاطمیه در کانون «منتظران نور» تا روز جمعه ادامه دارد

نیکجو از برگزاری آیین عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» تا روز جمعه خبر داد.
شناسه خبر : 1134992 تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم از روز سه شنبه 14 دی ماه با اجرای برنامه سخنرانی و مرثیه سرایی در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این مراسم روز سه شنبه  ۱۴ دی ماه همراه با قرائت دعای «توسل» و ذکر مصیبت آن حضرت توسط مداح اهل بیت (ع) «رضا خدامی» برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه نیز سخنرانی حجت الاسلام پوردست و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «محمد پارسا مهر» در آیین عزاداری کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» انجام شد.

 

نیکجو عنوان کرد: این برنامه روز پنجشنبه  ۱۶ دی ماه با سخنرانی حجت الاسلام «رضا آبیار» و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «علی آتشی» ادامه پیدا می کند.

 

وی اضافه کرد: در جمعه ۱۷ دی ماه نیز آیین عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) با سخنرانی حجت الاسلام آبیار و مداحی ذاکر اهل بیت علیهم السلام «فرید بشارتی» در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم در پایان از از تمامی عاشقان اهل بیت جهت حضور در مراسم عزاداری ایام فاطمیه که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود. دعوت به عمل آورد.

پایان پیام/ 691