برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) در کانون‌های مساجد هرمزگان
برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) در کانون‌های مساجد هرمزگان

برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) در کانون‌های مساجد هرمزگان

حجت‌الاسلام پهلوانی از برگزاری جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) و نشست‌ها و کارگاه‌های مهدوی به مناسبت ۹ ربیع‌الاول در کانون‌های مساجد استان هرمزگان خبر داد.
شناسه خبر : 850566 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ زمان انتشار :

حجت الاسلام «احمد پهلوانی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، با اعلام برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغا ولایت و امامت حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ کارگاه و نشست مهدوی و جلسات پاسخگویی به شبهات مهدوی همزمان با این ایام در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان تصریح کرد: این ویژه برنامه ها به منظور ترويج و تعميق فرهنگ مهدوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تجديد پيمان دوباره با آن حضرت(عج) و بازشناسی و بازخوانی وظایف و تعهداتی كه نسبت به آن امام(ع) داریم، اجرا می شود.

 

حجت الاسلام پهلوانی یادآور شد: در همین راستا مراسم جشن بزرگ بیعت با امام زمان(عج) و قرائت زيارت آل یاسین در شب نهم ربيع الاول و همچنین قرائت دعای عهد در روز دهم ربیع الاول در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 40