اجرای طرح «خدمت به عشق قهرمان مردم» به مناسبت فاطمیه در محله «سهل آباد» شیراز
اجرای طرح «خدمت به عشق قهرمان مردم» به مناسبت فاطمیه در محله «سهل آباد» شیراز

اجرای طرح «خدمت به عشق قهرمان مردم» به مناسبت فاطمیه در محله «سهل آباد» شیراز

مهدویان پور گفت: برنامه های ویژه شهادت حضرت زهرا (س) و دومین سالگرد شهید سلیمانی، در قالب طرح «خدمت به عشق قهرمان مردم» با محوریت مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز در حال اجراست.
شناسه خبر : 1134785 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۶

«محمدجعفر مهدویان پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: گروه های جهادی کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» شیراز به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با دومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف شده، برنامه های مختلفی را به مرحله اجرا درآورده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز افزود: این برنامه ها در قالب طرح «خدمت به عشق قهرمان مردم» با محوریت مسجد «صاحب الزمان (عج)» محله «سهل آباد» شیراز در منطقه جنوب شهر که غالبا از محرومان و مستضعفان هستند، اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های ویژه شهادت سردار سلیمانی، گفت: به همت گروه کودکان کانون فرهنگی هنری «سربازان ولایت» همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی دلنوشته ها و دکلمه های کودکان به عشق این شهید قرائت و ضبط شده است.

این فعال فرهنگی هچنین ادامه داد: در راستای تجدید میثاق و عهد با سردار شهید سلیمانی، تعدادی از اعضای کانون نیز در سالگرد شهادت سردار دل ها به کرمان اعزام شده اند که ارتباط های تصویری نیز برقرار کرده اند.

مهدویان پور اجرای هنر خطاطی سوره کوثر را از برنامه های ایام فاطمیه برشمرد و افزود: به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و عرض ارادت به بزرگ بانوی اسلامی سوره کوثر توسط «زارع»، استاد  و مدیر گروه هنری کانون خطاطی شد.

 

پایان پیام/ 130