راه اندازی ایستگاه نقاشی کانون علی آباد عمران در حاشیه راهپیمایی (۱۳ آبان)
راه اندازی ایستگاه نقاشی کانون علی آباد عمران در حاشیه راهپیمایی (۱۳ آبان)

راه اندازی ایستگاه نقاشی کانون علی آباد عمران در حاشیه راهپیمایی (۱۳ آبان)

اسماعیل نیک نفس، گفت: کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی(۱۳ آبان) به منظور برگزاری مسابقه نقاشی اقدام به راه اندازی ایستگاه نقاشی کرد.
شناسه خبر : 850572 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ زمان انتشار :

«اسماعیل نیک نفس»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران روز گذشته با حضور پررنگ در راهپیمایی (۱۳ آبان) شرکت کردند.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، بیان داشت: این کانون فرهنگی هنری در حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ) به منظور برگزاری مسابقه نقاشی اقدام به راه اندازی ایستگاه نقاشی کرد.
وی، با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه، افزود: با هماهنگی قبلی با مدارس سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این شهر، دانش آموزان نقاشی هایی با موضوع (۱۳ آبان) طراحی و به همراه خود جهت شرکت در مسابقه نقاشی برتر شرکت کردند.
نیک نفس، ادامه داد: در این ایستگاه نقاشی، تعدادی کاغذ نیز در اختیار کودکان قرار داده شده تا نقاشی با موضوع سیزدهم آبان نقاشی کنند.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، عنوان داشت: ۱۵۰ اثر در این مسابقه شرکت داده شدند که در نهایت ۱۵ اثر برتر انتخاب و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
وی، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح مسابقه نقاشی (۱۳ آبان) آشنایی، درک و فهم بیشتر کودکان و نوجوانان از وقایع سیزدهم آبان سال ۱۳۵۸ و نیز علت گرامیداشت این روز بود.
نیک نفس، اضافه کرد: در بین آثار ارائه شده، آثار بسیار جالبی که نمایانگر خصائص خصمانه آمریکا بود به چشم می خورد.
مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح علی آباد عمران، ابراز داشت: این ایستگاه نقاشی با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام شهر علی آباد عمران راه اندازی شد.

پایان پیام/ 586