خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند
خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند

بهروزی با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.
شناسه خبر : 1134626 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهمن بهروزی»، امروز (چهارشنبه 15 دی) در مراسم استقبال از شهید گمنام و دیدار با خانواده معزز شهدا که در محل سازمان آب و فاضلاب شیراز برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز افتخار میزبانی شهید گمنام را داریم چند روز است همه همکاران برای این برنامه زحمت کشیده اند.

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شیراز با یادآوری این مطلب که سلام به شهدا که رفتند تا بمانند نه مانند تا بمیرند، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه احترام و تکریم خانواده شهدا یک تعارف نیست، یک وظیفه است که باید به آن توجه کنیم، این رویه در شرکت آب و فاضلاب شیراز ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم حق شهدا و خانواده شهدا را ادا کند و این شرکت خود را خادم خانواده معزز شهدا می داند.

بهروزی با اشاره به اینکه این شرکت در دوران دفاع مقدس چند شهید را تقدیم به انقلاب کرده است، افزود: 65 نفر از ایثارگران شیراز در این شرکت فعالیت می کنند و با همکاری سایر همکاران، سعی می کنند آب سالم و با کیفیت را به 2 و چهار دهم میلیون ارائه کنند.

پایان پیام/ 130