برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم در کانون امام سجاد(ع) نکا
برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم در کانون امام سجاد(ع) نکا

برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم در کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری از برگزاری نشست گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: این گفتمان سازی به همت کانون امام سجاد(ع) نکا و با همکاری بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا برگزار شد.
شناسه خبر : 1134319 تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۹

«محمدعلی کوزه گری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: شناخت راه و روش شهدا و زندگی فردی و اجتماعی آنان از زبان خانواده یکی از راههای بسط و گسترش فرهنگ شهدایی در جامعه است که باید گفتمان سازری در این بخش با قوت اجرایی شود.

 

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در مناسبت های مختلف اجرایی می شود و معتقدیم که باید با ادامه این روند در تربیت نسل انقلابی و پای کار انقلاب تلاش دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا و سربازان مدافع حرم الگوی کاملی برای ما در پاسداشت از ارزشها هستند و مدافعان حرم هم از حریم ولایت و هم اهل بیت و هم ایران عزیز دفاع کرده اند و باید این دفاع آنان از این ارزش های اسلامی و مقدس الگوی ما باشد.

 

کوزه گری از برگزاری گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا خبر داد و گفت: این گفتمان سازی به همت کانون امام سجاد(ع) نکا و با همکاری بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون امام سجاد(ع) نکا افزود: این مراسم با بیان خاطرات از لسان والده بزرگوار شهید حسین مشتاقی و برادر عزیز شهید محمد بلباسی از قائمشهر و با مداحی کربلایی سعید کاظمی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: برگزاری گفتمان خاطرات شهدای مدافع حرم (سربازان حاج قاسم) در کانون سجادیه نکا، دوشنبه شب 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسجد سجادیه نکا برگزار شد.

پایان پیام/ 175