خداباوری، ولایتمداری و مردم باوری دو رکن مهم برای ادامه راه انقلاب است
خداباوری، ولایتمداری و مردم باوری دو رکن مهم برای ادامه راه انقلاب است

خداباوری، ولایتمداری و مردم باوری دو رکن مهم برای ادامه راه انقلاب است

حجت الاسلام باقری گفت: خداباوری، ولایتمداری و مردم باوری دو رکن مهم برای ادامه راه انقلاب است و ملت ایران در اوج بیداری و بصیرت خود در نهم دی ماه ۸۸ این مساله را به جهانیان مخابره کردند.
شناسه خبر : 1134119 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۱۱

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه اظهار کرد: امروز دشمن با همه توان برای ضربه زدن به ارزش ها و اعتقادات ما وارد عمل شده است و باید در برابر دشمن تا دندان مسلح، مسلح و مقاوم باشیم.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به بصیرت، بیداری و اتحاد همه جانبه در داخل کشور برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی بسیج شده و دشمن را به زانو درآوریم.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ما هر زمان که احساس کردند ارزش های انقلاتب و نظام به خطر افتاده است و آرامش نظام به مخاطره افتاده با تمام توان پای کار انقلاب ایستادند و برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در میدان حاضر شدند.

 

حجت الاسلام باقری گفت: خداباوری، ولایتمداری و مردم باوری دو رکن مهم برای ادامه راه انقلاب است و ملت ایران در اوج بیداری و بصیرت خود در نهم دی ماه 88 این مساله را به جهانیان مخابره کردند.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: بهره مندی و استمرار بر روحیه انقلابی و جهادی و ولایتمداری می‌تواند جامعه و نظام ما را در برابر دشمنان حفظ کند و لذا باید با روحیه جهاید و انقلابی پای ارزش های انقلاب بایستیم و ادامه مسیر دهیم.

 

وی یادآور شد: حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام مهمترین وظیغه ما در کنار خدمت رسانی به محرومان است که کانون زینبیه مسجد زینبیه نکا همچون همیشه در این راستا با توان توان پای کار انقلاب و ارزش های انقلاب است.

پایان پیام/ 175