برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج نکا
برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج نکا

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج نکا

حجت الاسلام قنبری گفت: مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا با هدف بزرگداشت شعائر دینی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.
شناسه خبر : 1134098 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۴۶

«حجت الاسلام جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تاسی از سیره حضرت زهرا (س) یکی از وظایف مهم ما در طول سال در زندگی فردی و اجتماعی است و این مهم در کانون منهاج نکا با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: برای ایام فاطمیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در نظر گرفته شده است و کانون، مسجد و محله متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) با پرچم های مزین به نام آن حضرت سیاه پوش شده است و عزاداری ایام فاطمیه آغاز شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا با هدف بزرگداشت شعائر دینی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: این مراسم با محوریت بزرگداشت آیت الله محمدی بایع کلایی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام احمدنژاد و مداحی کربلایی میثم نجفی پنج شنبه 16 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 175