پیکر مطهر شهید «علی‌اصغر رمضانی» با بدرقه عزاداران فاطمی، به آغوش خاک سپرده شد
پيکر مطهر شهيد «علي‌اصغر رمضاني» با بدرقه عزاداران فاطمي، به آغوش خاک سپرده شد
همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛

پیکر مطهر شهید «علی‌اصغر رمضانی» با بدرقه عزاداران فاطمی، به آغوش خاک سپرده شد

مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد تازه تفحص شده «علي اصغر رمضاني» امروز دوشنبه 13 دي، همزمان با دومين سالگرد شهادت سردار رشيد اسلام، شهيد حاج قاسم سليماني با حضور و همراهي مردم انقلابي و مسجدي روستاي بزنج در گلزار شهداي اين روستاي فرهنگمدار برگزار شد.
شناسه خبر : 34064 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ پیکر پاک شهید «علی اصغر رمضانی» پس از 38 سال دوری از آب و خاک زادگاهش، شناسایی و بر دوش مردم شهید پرور روستای بزنج تا خانه ابدی اش بدرقه و به آغاوش خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری ابتدا  در دانشکده فنی مهندسی اسفراین و همچنین ظهر پس از اقامه نماز جماعت در گلزار شهدای روستا با همراهی هیئت های مردمی و سوگواران فاطمی برگزار شد.

این مراسم  با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی، صفوفی منظم از ادای احترام نظامیان و با مارش نظامی به اجرا درآمد.

گفتنی است؛ شهید رمضانی از شهدای مفقودالاثر دوران دفاع مقدس بود که در سال 1362 از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در بهمن ماه سال 1363 در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد که پس از 37 سال پیکر مطهرش شناسایی و به خاک سپرده شد.

والدین شهید رمضانی در سال های گذشته دار فانی را وداع گفته اند.

 

پایان/