دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کانون‌های مساجد خراسان شمالی
دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کانون‌های مساجد خراسان شمالی

دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کانون‌های مساجد خراسان شمالی

شیرازیان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کانون‌های مساجد استان خراسان شمالی گفت: از جمله این فعالیت‌ها اجرای طرح بصیرتی میثاق با ولایتمداران به همت بانوان مسجدی است.
شناسه خبر : 1134017 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «هاشم شیرازیان» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، به برنامه های تدارک دیده شده در سطح کانون های مساجد استان خراسان شمالی به این مناسبت اشاره کرد و گفت: مراسم یادبود و نکوداشت آن شهید والامقام در مساجد استان به همت فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود.

 
مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی همچنین از برگزاری طرح  بصیرتی «میثاق ولایتمداران» به همت بانوان فعال در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (علیه السلام) خبر داد و گفت: این طرح از نهم تا 14 دی ماه جاری برنامه ریزی شده و شامل مراسم محفل انس با قرآن کریم و طرح سنجش سلامت بانوان و نیز برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی و مراسم سوگواری ایام شهادت دخت نبی (سلام الله علیها)  است.
 
وی برپایی خیمه عزاداری حضرت زهرا (سلام الله علیها) و پذیرایی از عزاداران فاطمی و با تدارک برنامه هایی بزرگداشت سردار سلیمانی و همراهی نوجوانان و جوانان مسجدی در این باره با اهداء کتاب و اجرای سرود را دیگر برنامه ها به این مناسبت نام برد.
 
شیرازیان افزود: اجرای گروه سرود بچه های مسجد صاحب الزمان (عج الله تعالی فرج الشریف) بجنورد در برنامه محوری نگوداشت سردار سلیمانی،  تمرین و آماده ساختن سرود «به وقت شهادت»  به همت هنرمندان گروه سرود پیروان ولایت کانون فرهنگی هنری مهدویت روستای علی آباد بجنورد را نیز می توان از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.
 
وی برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید تازه تفحص شده اسفراینی به همت اهالی مسجدی روستای دوستدار کتاب بزنج و نیز اعضای فعال کانون فرهنگی هنری معراج السعاده این روستا را به دیگر برنامه های محوری بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود.
 
مدیر ستاد فهما استان خراسان شمالی همچنین از اجرای گروه های سرود فعال در کانون های مساجد استان در ویژه برنامه زنده تلویزیونی به همین مناسبت از شبکه اترک  خبر داد.

پایان پیام/ 9