از تشییع پیکر شهید گمنام تا برگزاری پویش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
از تشییع پیکر شهید گمنام تا برگزاری پویش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

از تشییع پیکر شهید گمنام تا برگزاری پویش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

نوروزی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت بیرجند در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، از تشییع پیکر شهید گمنام به همت بچه‌های مسجد و همچنین برگزاری پویش‌های مختلف از جمله پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد خبر داد.
شناسه خبر : 1134021 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «صادق نوروزی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دومین سالگرد شهادت‌اش اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت مسجد محمد امین(ص) بیرجند به منظور گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها، ویژه برنامه «به یاد سردار، گریه کن مادر» به همت بچه های مسجد برگزار می کند.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت افزود: در این مراسم پیکر مطهر یک شهید گمنام در بیرجند، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج سردار مقاومت شهید سلیمانی و انصار المهدی (عج) بیرجند و همچنین ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی تشییع می شود.
 
وی ادامه داد: این مراسم یکشنبه، ۱۲ دی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در کانون سردار مقاومت واقع در مسجد محمد امین(ص) بیرجند با سخنرانی حجت الاسلام «علیرضا اکبر پناهی مقدم» و مداحی «امیر نعیمی» برگزار شد.
 
نوروزی همچنین از برگزاری پویش «راه علمدار» ویژه گروه سنی ۸ تا ۱۵ به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: شرکت در این پویش برای عموم کودکان و نوجوانان آزاد است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود در قالب دلنوشته، نقاشی، آثار گرافیکی پادکست های صوتی رجزخوانی خطاب به قاتلین سردار دلها با موضوع «از نظر شما راه شهید سلیمانی چیست و آیا راه ایشان را ادامه داده ایم؟» را  تا ۲۰ دی ماه ارسال کنند.
 

 
 
نوروزی در ادامه بیان کرد: کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این پویش می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، کدملی و شماره تماس از طریق پیام رسان واتساپ به شماره همراه ۰۹۳۰۴۱۸۹۴۶۳ ارسال کنند.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند  افزود:  در راستای برگزاری پویش راه علمدار مسابقه اینترنتی میثاق نامه حاج قاسم برگفته از متن وصیت نامه سردار دلها از ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد ۱۳ دی ماه آغاز می شود و تا ساعت ۲۴ روز ۱۷ دی ماه مهلت شرکت در این مسابقه فرهنگی است.
 
وی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علمدار رهبر معظم انقلاب بود و کانون فرهنگی هنری سردار مقاومت در بیرجند با نامگذاری این پویش‌ها به نام «علمدار» تلاش می کند تا پیرو و ادامه دهنده مکتب شهید سلیمانی باشد.
 
نوروزی در ادامه از اجرای پویش نذر خون همزمان با سالروز شهادت سردار دلها با حضور اعضای کانون و بسیجیان مسجد محمد امین(ص) بیرجند خبر داد و افزود: همچنین برگزاری اردوی سیاحتی و زیارتی به شهر کرمان در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه امسال همزمان با سالروز تدفین پیکر مطهر شهید سلیمانی برنامه ریزی شده است.

 

این فعال مسجدی در بخش دیگری از مباحث خود از برگزاری پویش «نذر علمدار» خبر داد و گفت: این پویش به همت گروه فرهنگی جهادی سربازان حاج قاسم سلیمانی، ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 9