از برپایی موکب در جوار مساجد تا زیارت مزار سردار توسط بچه‌های مسجد
از برپایی موکب در جوار مساجد تا زیارت مزار سردار توسط بچه‌های مسجد

از برپایی موکب در جوار مساجد تا زیارت مزار سردار توسط بچه‌های مسجد

حجت‌الاسلام همتپور با اشاره به فعالیت‌های ستاد فهمای خوزستان برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: راه‌اندازی موکب در جوار مساجد و سفر تعدادی از اعضای کانون‌ها به استان کرمان برای زیارت مزار آن شهید از جمله این برنامه‌ها است.
شناسه خبر : 1134024 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۷

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: حجت‌الاسلام «مرتضی همت پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین الگو برای آزادی‌خواهان عالم است گفت: سردار دل‌ها پرورش‌یافته مسجد بود، تحرکات انقلابی خود را از مسجد آغاز کرد و فعالیت‌های انقلابی خود را در مسجد فرا گرفت. 
 
 
وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی بهترین الگو برای آزادی‌خواهان عالم است اذعان کرد: سردار دل‌ها در عصر ما به عنوان نماد و الگوی بین‌المللی دفاع از مظلومان و ستیز با مستکباران شناخته شده است. در واقع شهید سلیمانی پرورش یافته مسجد تراز انقلاب اسلامی بود. 
 
 
مدیر ستاد فهما استان خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی فعالیت‌های انقلابی خود را در مسجد فراگرفت، تصریح کرد: پس از گذشت دو سال از شهادت جانسوز این شهید بزرگوار، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با بصیرت‌افزایی و فراگیری مکتب شهید سلیمانی، در رشد و تعالی بچه‌های مسجد نقش مهمی را کنند.
 
 
حجت الاسلام همت پور تصریح کرد: امسال نیز بچه های مسجد  و عموم مردم با تاسی از نام حضرت زهرا(س) و  حاج قاسم سلیمانی مراسم های گوناگون و متفاوتی در سالگرد شهادت ایشان برگزار و بار دیگر یاد و نام و خاطرات این سپهبد شهید در دل ها زنده شد.
 
وی افزود: اعزام 80 نفر از اعضای کانون های مساجد استان به مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان، برگزاری محافل انس با قرآن و مجالس عزا همزمان با ایام فاطمیه و ایجاد مواکب در مساجد سطح استان، برگزاری مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و تبیین چگونگی شکل گیری فتنه، برگزاری چهارمین هم‌اندیشی یاریگران زندگی با نام ابنا العشائر، مسابقه کتابخوانی (از چیزی نمی‌ترسیم) زندگینامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیاری برنامه های جمعی دیگر بخشی از برنامه های مساجد در سالگرد شهادت این شهید والا مقام است

پایان پیام/ 9