توزیع ۷۲۰۰ بسته معیشتی؛‌ مساجد گیلان محور اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی
توزیع ۷۲۰۰ بسته معیشتی؛‌ مساجد گیلان محور اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

توزیع ۷۲۰۰ بسته معیشتی؛‌ مساجد گیلان محور اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه با کمک مردم و خیران هفت هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در گیلان توزیع می‌شود گفت: مساجد گیلان محور اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و گیلان از این حیث استانی پیشرو است.
شناسه خبر : 1133666 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله‌پور» امروز (یکشنبه، 12 دی) در جمع خبرنگاران و در مراسم توزیع هفت هزار و 200 بسته معیشتی اظهار داشت: هرکسی برای رضای خدا کار کند خداوند هم برایش جبران می‌کند که مصداق بارز این امر سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان عنوان کرد: وقتی امام حسین (ع) همه داشته‌های خود را در راه پروردگار فدا کرد خداوند هم به ایشان نام و آوازه‌ای داد که عالم گیر شد حاج قاسم هم پیرو مکتب سید الشهدا(ع) بود و حقیقتا ایشان همه هستی خود را فدای اسلام، انقلاب و ملت کرد.
 
عبدالله‌پور تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شامل اجرای غربالگری و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و واکسیناسیون گاهی وقت‌ها فکر می‌کردیم که خود ایشان در حال مدیریت طرح و کمک به مردم هستند که همه اینها نشان دهنده روحیه آسمانی و الهی سردار دل‌هاست.
 
 
وی با بیان اینکه نزدیک شدن دل‌ها به هم و کمک مردم به یکدیگر در روزهای سخت شیوع کرونا چیز ساده‌ای نیست اذعان کرد: حتی گاهی می‌بینیم قشر کارمند یا مردمی که خودشان از حیث تامین زندگی دچار مشکلند هم با صرفه‌جویی در جمع آوری و اهدای کمک‌های معیشتی مشارکت می‌کنند که نشان دهنده نزدیکی قلب‌هاست.
 
فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تمام بسته‌های معیشتی توسط خیران و خود مردم در حال تهیه و جمع‌آوری است و سپاه و بسیج در اینجا نقش هماهنگ کننده و توزیع بسته‌ها را بر عهده دارد بنابراین سپاه هر کاری که در این حوزه انجام می‌دهد در واقع عملکرد مردم است.
 
عبدالله‌پور با تاکید بر اینکه مردم برای کمک به نیازمندان و مشارکت در طرح سردار شهید سلیمانی می‌توانند به مساجد و پایگاه‌های بسیج مراجعه و بسته‌های خود را تحویل دهند یادآور شد: این کمک‌ها در مساجد توسط هیئت‌های امنا، پایگاه‌های مقاومت و امامان جماعت بین نیازمندان همان محله توزیع می‌شود.
 
وی با بیان اینکه قشرهای ضعیف، کم درآمد و نیازمندان هر کدام از محلات شناسایی شده‌اند خاطرنشان کرد: از آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان که محوریت قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را بر عهده دارند تشکر می‌کنیم زیرا با کمک ایشان وفاق خوبی بین مساجد به وجود آمد و گیلان در این زمینه جزو استان‌های موفق به شمار می‌رود. 
 

پایان پیام/ 84