شهید «علی‌اصغر رمضانی» پس از ۳۸ سال با همراهی بچه‌های مسجد به خانه بر می‌گردد
شهید «علی‌اصغر رمضانی» پس از ۳۸ سال با همراهی بچه‌های مسجد به خانه بر می‌گردد

شهید «علی‌اصغر رمضانی» پس از ۳۸ سال با همراهی بچه‌های مسجد به خانه بر می‌گردد

مدير کانون فرهنگي هنري معراج السعاده مسجد امام حسين (ع) روستاي بزنج اسفراين، اعلام کرد: مراسم تشييع پيکر مطهر شهيد تازه تفحص شده اين روستا، به همت اهالي مسجد، دوشنبه ۱۳ دي ماه جاري برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 1133587 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، «هاجر قادری»، مدیر کانون فرهنگی هنری معراج السعاده مسجد امام حسین (علیه السلام) روستای بزنج اسفراین با اعلام این خبر گفت:  پیکر پاک این شهید والامقام پس از 38 سال شناسایی و در زادگاهش روستای بزنج از توابع شهرستان اسفراین به خاک سپرده می شود.

 

وی اعلام کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری فردا پس از اقامه نماز ظهر و عصر در گلزاری شهدای روستا برگزار می شود.

 

قادری همچنین گفت: پیش از آن نیز امروز یکشنبه، 12 دی ماه ساعت 14 عصر مراسم استقبال در ورودی روستاهای برج و بزنج انجام می گیرد و پس از آن نیز طی مراسمی ویژه در میدان موسی پهلوان کشوری اسفراین مردم و مسئولان به استقبال پیکر  شهید «علی اصغر رمضانی» می روند.

 

وی از برگزاری مراسم شب وداع با شهید رمضانی نیز خبر داد و گفت: این مراسم پیش از مراسم تشییع، امشب، یکشنبه12 دی ماه جاری  در مسجد حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) اسفراین برگزار می شود.

 

قادری همچنین اضفه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر آن شهید فردا 9 صبح ابتدا در دانشکده فنی مهندسی اسفراین و پس از آن هنگام ظهر در گلزار شهدای بزنج انجام می شود.


گفتنی است، شهید رمضانی از شهدای مفقودالاثر دوران دفاع مقدس بود که در سال 1362 از طریق ارتش جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در بهمن ماه سال 1363 در منطقه عملیاتی مهران به درجه رفیع شهادت نایل آمد که پس از 37 سال پیکر مطهرش شناسایی و به خاک سپرده می شود.


همچنین لازم به توضیح است،  والدین معزز شهید رمضانی در سال های گذشته دار فانی را وداع گفته اند.

پایان پیام/ 9