گرامیداشت سردار دل‌ها با سخنرانی فرمانده ناجا/ اطعام کارتن‌خواب‌ها به نیت حاج قاسم
گرامیداشت سردار دل‌ها با سخنرانی فرمانده ناجا/ اطعام کارتن‌خواب‌ها به نیت حاج قاسم

گرامیداشت سردار دل‌ها با سخنرانی فرمانده ناجا/ اطعام کارتن‌خواب‌ها به نیت حاج قاسم

حجت‌الاسلام والمسلمین علم الهدی گفت: گرامیداشت شهید سردار سلیمانی، ۱۴ دی ماه با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی تهران در مسجد روحانی برگزار و اطعام کارتن‌خواب‌ها به نیت حاج قاسم انجام می‌شود.
شناسه خبر : 1133407 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن علم الهدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه پایگاه بسیج مسجد روحانی دو ویژه برنامه در بزرگداشت شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار می کند، اظهار کرد: برنامه اول در روز شهادت این دو فرمانده بزرگ جبهه مقاومت اسلامی، 13 دی ماه از ساعت 15 تا 17 و با حضور خواهران بسیجی در این مسجد برگزار می شود.

 

امام جماعت مسجد روحانی (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان شهید حدادعادل) افزود: برنامه دوم نیز شامل گرامیداشت شهید سردار سلیمانی در روز سه شنبه، 14 دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با سخنرانی سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مسجد روحانی برگزار می شود.

  

وی اضافه کرد: مراسم ایام شهادت حضرت زهرا (س) نیز که از ابتدای ماه جمادی الاول در مسجد روحانی آغاز شد، تا هشتم ماه جمادی الثانی ادامه خواهد یافت. دسته عزاداری این مسجد همچون سال های گذشته، پیشاپیش سایر دسته جات عزاداری، در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل این مسجد به سمت اجتماع فاطمی جنوب تهران حرکت می کند و حوالی اذان ظهر به مسجد برمی گردد.

 

علم الهدی یادآور شد: امسال نیز به دلیل تداوم شیوع بیماری کرونا هزینه های اطعام عزاداران صرف تهیه بسته های ارزاق و توزیع میان خانواده های نیازمند می شود که این کار به یاد شهید سردار سلیمانی و توزیع صد و ده سبد معیشتی صورت می گیرد. توزیغ غذای گرم میان کارتن خواب های محلات شوش و هرندی نیز توسط بسیجیان مسجد روحانی همچون سایر مناسبت های مذهبی صورت می گیرد. توزیع بسته های بهداشتی نیز به صورت وسیع تر میان نیازمندان انجام می گیرد.

 

پایان پیام/ 397