ویژه برنامه «به یاد سردار، گریه کن مادر» در بیرجند برگزار می شود
ویژه برنامه «به یاد سردار، گریه کن مادر» در بیرجند برگزار می شود

ویژه برنامه «به یاد سردار، گریه کن مادر» در بیرجند برگزار می شود

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه «به یاد سردار گریه کن مادر» با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم امشب بعد از نماز مغرب وعشا در کانون سردار مقاومت واقع در مسجد محمد امین بیرجند برگزار می شود.
شناسه خبر : 1133308 تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۸

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند ضمن تشریح ویژه برنامه های سالگرد شهادت سردار دلها و فاطمیه دوم اظهار داشت: اهدای ثواب طرح تلاوت نور به روح مطهر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، سردار دلها و شهدای مقاومت، برگزاری مجالس عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی در این ایام است.

 

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقات مختلف هنری، ورزشی، فرهنگی و قرآنی ویژه فعالان کانون،‌ برگزاری مسابقات کتابخوانی و معرفی کتب مرتبط با زندگی نامه سردار دلها در طرح شنبه های کتاب و راه اندازی پویش‌های مختلف در فضای مجازی به مناسبت سالگرد شهادت سردار از دیگر این برنامه‌هاست.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان جنوبی طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان، تهیه سبدهای غذایی و بهداشتی و توزیع بین خانواده های کم برخوردار، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا در مساجد محلات و تجلیل از خانواده شهدا در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: ماشین نویسی، پخت قلور، بازسازی خانه نیازمندان، اجرای سرود بچه های مسجدی و اجرای تئاتر و نمایش‌های خیابانی توسط اعضای کانون‌های مساجد از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه «به یاد سردار گریه کن مادر» با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام در بیرجند خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراسم امشب بعد از نماز مغرب وعشا در کانون سردار مقاومت واقع در مسجد محمد امین بیرجند برگزار می شود.

 

حجت الاسلام سبزه کار خاطرنشان کرد: همچنین سه هزار پوستر سردار دلها به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی چاپ شده است که در این ایام،‌ بین کانون‌های فرهنگی هنری استان توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/ 70