بزرگداشت سردار دل‌ها در مساجد+ برنامه‌ها
بزرگداشت سردار دل‌ها در مساجد+ برنامه‌ها

بزرگداشت سردار دل‌ها در مساجد+ برنامه‌ها

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1133083 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها مراسم بزرگداشت در مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

برنامه تعدادی از مساجد به این مناسبت به شرح زیر است:

 

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی با سخنرانی سردار سعد الله زارعی و با مرثیه خوانی حمید بهاری امروز ۱۱ دی در مسجد شاه آبادی واقع  در اختیاریه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

 

 

مراسم بزرگداشت دیگری در مسجدامام موسی بن جعفر(ع) از ۱۴ تا۱۶ دی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام مرزوقی و با مرثیه خوانی سعید امامی، احمدمرزوقی، ناصر موسوی برگزار می شود.

 

 

 

بنابراین گزارش، مراسم بزرگداشت دیگری در مسجد باب الحوائج(ع) واقع در دولت‌آباد، خیابان شهید بهشتی،خیابان احمدپور امشب ۱۱ دی بعد از نماز مغرب وعشا برگزار می شود. در این مراسم سردار محمدهادی سفید چیان سخنرانی و امیر نعیمی مرثیه سرایی می کند.

 

همچنین مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها در مسجد امام حسن مجتبی(ع) واقع در نازی آباد،خیابان اکبر مشهدی،میدان پارس هم با سخنرانی سرهنگ دکتر احمد یوسف پور امشب ۱۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

 

 

 

این مراسم در در مسجد جامع الزهرا(س) واقع در بزرگراه آفریقا با سخنرانی سردار سید مرتضی میریان، امشب ۱۱ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

 

 

 

همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در مسجد جامع امام سجاد(ع) واقع در برزگراه اشرفی اصفهانی،جنب بوستان صبا نیز مراسم ویژه بانوان از ۱۲تا ۱۶ دی از ساعت ۹تا ۱۱ صبح برگزار می شود.

در این مراسم ها سرکار خانم ها موسوی، دکتر سهیلی، دکتراسماعیلی، حسینی و بهلولی سخنرانی می کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/ 40