اعضای کانون حضرت علی اکبر(ع)نکا غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند
اعضای کانون حضرت علی اکبر(ع)نکا غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند

اعضای کانون حضرت علی اکبر(ع)نکا غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند

کارگر اومالی گفت: توزیع ۲۰ پرس غذای گرم در ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا برگزار می شود تا در دستگیری از نیازمندان تلاش شود.
شناسه خبر : 1133081 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

«آمنه کارگر اومالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نمونه بارز و عالی‌ترین مصداق انفاق و بزرگواری است و اکنون در ایام فاطمیه باید با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار در ادامه مسیر ایشان بیش از پیش تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا افزود: اقامه عزای فاطمی در کانون و برگزاری مسباقات فرهنگی در راستای دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی برنامه هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن، نهادینه کردن ارزش ها در جامعه در کنار دستگیری از نیازمندان و افراد کم برخوردار شاخصه مهم بانوی بزرگوار اسلامی حضرت فاطمه(س) بود که وظیفه الگوسازی آن در جامعه را برعهده داریم.

 

کارگر اومالی گفت: توزیع 20 پرس غذای گرم در ایام فاطمیه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) مسجد روستای اومال نکا برگزار می شود تا در دستگیری از نیازمندان تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر(ع) روستای اومال نکا افزود: برگزاری آئین عزاداری، توزیع کمک های مومنانه، فضاسازی مساجد و معابر و برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی از مهمترین فعالیت های این کانون به مناسبت ایام فاطمیه است.

 

وی یادآور شد:  اجرای طرح شنبه های کتاب با موضوع معرفی کتب ائمه معصومین (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) در دهه فاطمیه از دیگر برنامه های فرهنگی این کانون است.

پایان پیام/ 175