آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده در کانون «ذکرالله»
آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده در کانون «ذکرالله»

آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده در کانون «ذکرالله»

قاسمیان نژاد از برگزاری آیین وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده خفری با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» خبر داد.
شناسه خبر : 1133019 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و به منظور پاسداشت مقام شهدای دفاع مقدس به ویژه شهید «معین الدین کهن» که پیکرش به تازگی شناسایی شده، آیین بزرگداشتی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم افزود: در این آیین، پیکر این شهید گلگون کفن با حضور در این کانون و جمع با صفای بچه های مسجد، مورد بدرقه قرار می گیرد.

 

وی بیان کرد: این آیین همراه با عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطره «سردار شهید قاسم سلیمانی» برگزار می شود.

 

قاسمیان نژاد به جزییات این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه با مرثیه خوانی و نوحه سرایی «محمد قناعت پیشه» از ذاکران اهل بیت (ع) روز شنبه 11 دی ماه همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»

برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» در پایان از عموم نمازگزاران، بچه های مسجد و اهالی محله برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691