تدارک رسانه‌ای مجازی بچه‌های مسجد برای سالگرد شهادت حاج قاسم/ بازخوانی وصیتنامه سردار در طرح میثاق
تدارک رسانه‌ای مجازی بچه‌های مسجد برای سالگرد شهادت حاج قاسم/ بازخوانی وصیتنامه سردار در طرح میثاق

تدارک رسانه‌ای مجازی بچه‌های مسجد برای سالگرد شهادت حاج قاسم/ بازخوانی وصیتنامه سردار در طرح میثاق

حجت‌الاسلام امیر ارزانی با تشریح برنامه‌های روابط عمومی و بین‌الملل ستاد فهما برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: بازخوانی وصیتنامه حاج قاسم در قالب طرح «میثاق» و اجرای پویش «#سردار سلیمانی» ازجمله این برنامه‌ها است.
شناسه خبر : 1133026 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

حجت الاسلام والمسلمین «امیر ارزانی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره برنامه های روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات مختلف پس از شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت بر بزرگداشت و ترویج مرام و مکتب ایشان تاکید کرده اند؛ ایشان می فرمایند: شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد.

 

مشاور رئیس و مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما ادامه داد: این شان و جایگاه و دامنه و عمق اثرگذاری شخصیت و مکتب حاج قاسم، ضرورت گرامیداشت یاد و نام ایشان در ابعاد مختلف و از طریق ویژه برنامه های متنوع را دوچندان می کند. از این رو، ستاد فهما همچون دو سال گذشته با برنامه های متنوع به استقبال 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار دل ها می رود.

 

وی درباره ویژه برنامه های تدارک دیده شده در معاونت روابط عمومی و بین‌الملل ستاد فهما برای این ایام، تصریح کرد: پویش «#سردار سلیمانی» همزمان با شب 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی از ساعت 21 اجرا می شود، بدین ترتیب که عموم علاقمندان می توانند با این هشتک عکس و فیلم و کلیپ و هر محتوای دیگری را آپلود و صفحه ستاد فهما را تگ کنند.

 

حجت الاسلام امیر ارزانی در ادامه بیان کرد: بازخوانی وصیتنامه شهید سلیمانی در قالب طرح «میثاق» در فضای کانون های فرهنگی هنری و مساجد، انتشار کلیپ های مرتبط با سردار سلیمانی در فضای مجازی، برگزاری مسابقه از وصیتنامه حاج قاسم ویژه همکاران ستادی و استانی ستاد فهما و تهیه استوری ها و عکس‌نوشته های متعدد در کانون های فرهنگی هنری و انتشار آنها در فضای مجازی از دیگر ویژه برنامه های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

 

وی از برگزاری آئین گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی ویژه همکاران ستاد فهما خبر داد و خاطرنشان کرد: ارسال پیامکی سخنان مقام معظم رهبری و بزرگان درباره حاج قاسم به بچه های مسجد، انعکاس فعالیت کانون های مساجد در این باره و انتشار فعالیت های کانون ها در شبکه های اجتماعی ستاد فهما از دیگر فعالیت های روابط عمومی و بین‌الملل این ستاد برای دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

پایان پیام/ 9