مساجد تهران در نذر حاج قاسم مشارکت کنند
مساجد تهران در نذر حاج قاسم مشارکت کنند

مساجد تهران در نذر حاج قاسم مشارکت کنند

حجت‌الاسلام صادق‌زاده با اشاره به اجرای پویش «نذر حاج قاسم»، گفت: مساجد در این پویش مشارکت و از محرومان و اقشار نیازمند حمایت کنند.
شناسه خبر : 1132911 تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام صادق زاده در نشست ائمه جماعات مساجد منطقه هفده با اشاره به ضرورت تبیین حماسه ۹ دی در مساجد توسط ائمه جماعات برای مردم گفت: امامان مسجد نقشی ویژه در آگاه سازی و بصیرت افزائی مردم در حماسه ۹دی بر عهده دارند و با سخنرانی و برنامه ریزی مناسب به تبیین این روز بصیرت و نقطه عطف در تاریخ انقلاب بپردازند.

 

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران بیان کرد: به پیشنهاد معاونت فرهنگی شهرداری تهران پویش نذر حاج قاسم در پایتخت برگزار می شود و ما خواستار حمایت مساجد از برگزاری این پویش همچون گذشته در نهضت تهیه سبد کالا و بسته های غذایی و اهدا به فقرا و محرومین محله و اطراف مساجد هستیم.

 

در ادامه این برنامه، «رضا شنگی»، شهردار منطقه 17 نیز با اشاره به تقدیم چهار هزار شهید از این منطقه به انقلاب گفت: مسجدمحوری، اساس سیاست های مدیریت شهری در محلات است و امام جماعت می تواند تحول فرهنگی در منطقه ایجاد کند و شهرداری منطقه تلاش می کند تا در پیشبرد برنامه های فرهنگی و اجتماعی  از مساجد کمک بگیرد.

 

پایان پیام/ 40