مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» برگزار می‌شود
مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» برگزار می‌شود

روحی با بیان اینکه اولیاء خدا خطبۀ فدکیه را به فرزندان خود آموزش می‌دادند و آنها حفظ می‌کردند، گفت: با توجه به اهمیت آشنایی و یادگیری این خطبه، مسابقه کتابخوانی آن به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1132384 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

«علی اکبر روحی گل خطمی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه بزرگ کتابخوانی «خطبه فدکیه» ویژه عموم مردم به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد برگزار می شود.

 

مدیرعامل کانون و موسسه فرهنگی هنری شهید روحی با بیان اینکه اولیاء خدا به فرزندان خود خطبۀ فدکیه را آموزش می‌دادند و آنها حفظ می‌کردند، تصریح کرد: منبع این مسابقه، کتاب «خطبه فدکیه» موسسه بیان معنوی است و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان فایل pdf کتاب را از سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.m-ketab.ir دریافت کنند.

 

روحی با بیان اینکه ۱۰ بهمن آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی «خطبه فدکیه» است، افزود: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی خطبه فدکیه می توانند از طریق صفحه اصلی سایت و با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور اقدام به ورود کنند.

 

وی یادآور شد: تلفن راهنمای به شماره 09150751848 برای پاسخ به پرسش های علاقمندان به شرکت پیش بینی شده است. به برگزیدگان جوائز ارزنده و هدیه ویژه حرم مطهر رضوی اهدا می شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9