حماسه ۹ دی نمایش پشتوانه مردمی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود
حماسه ۹ دی نمایش پشتوانه مردمی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

حماسه ۹ دی نمایش پشتوانه مردمی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني در پيامي به مناسبت فرارسيدن سالروز حماسه باشکوه ۹ دي، اين روز را به عنوان نمايش پشتوانه مردمي و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توصيف کرد.
شناسه خبر : 1132119 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، طی پیامی فرارسیدن 9 دی، روز ایمان و بصیرت، روز میثاق امت با ولایت و روز پیروزی شکوهمند دوباره حق بر باطل را به مردم همیشه بیدار و در صحنه‌ ایران اسلامی تبریک گفته و این حماسه  را نشان از پشتوانه مردمی و اقتدارِ جمهوری اسلامی ایران و مایه خشم و کینه دشمنان خارجی و داخلی ایران عزیزمان دانست.

متن این پیام به شرح ذیل است:

إِنّما وَلیُّکُمُ اللهُ و رَسولُهُ والَّذینَ ءَامَنوا (مائده، 55)

روز نهم دی‌ماه یادآور حضور پرشور و انقلابی مردم همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی در مقابله با توطئه‌های همه جانبه دشمنان خارجی و داخلی و منافقین سرسپرده به بیگانگان است. به‌راستی آن را باید روز «حماسه حضور» نامید؛ چرا که مردم انقلابی و عزیزمان، برگ سبز دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به  یادگار گذاشتند و نشان دادند که پاسدار حرمت خون شهیدان انقلاب بوده و نه تنها رهبر فرزانه خویش را تنها نخواهند گذاشت، بلکه بیش از پیش پیرو منویات و راهبردهای حکیمانه ولیِّ امر خویش هستند. مردم ولایتمداری که ولایت را چنان نهادینه کردندکه هیچ قدرت داخلی و خارجی و بلندگوهای تبلیغاتی شیاطین، نمی توانند خدشه‌ای بر آن وارد کنند.


اینجانب این روز بزرگ را که به حق یوم‌الله‌ دیگری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب شده و از سوی دیگر تداعی بخش حضور پرشور، یکپارچه و حداکثری مردم شریف و انقلابیِ ایران اسلامی است از صمیم قلب، به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت همیشه بیدار و در صحنه‌ ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم رشد بالنده و روزافزون انقلاب اسلامی و مردم عزیز و همیشه در صحنه را از خداوند متعال خواستارم.


حبیب‌رضا ارزانی
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/ 9