بچه مسجدی‌ها با سرود «به وقت شهادت» به استقبال دومین سالگرد شهادت سردار دلها می‌روند
بچه مسجدي‌ها با سرود «به وقت شهادت» به استقبال دومين سالگرد شهادت سردار دلها مي‌روند

بچه مسجدی‌ها با سرود «به وقت شهادت» به استقبال دومین سالگرد شهادت سردار دلها می‌روند

قشلاقي، از توليد سرود «به وقت شهادت» به مناسبت دومين سالگرد شهادت سردار آسماني شهيد حاج قاسم سليماني به همت کانون فرهنگي هنري مهدويت مسجد جامع روستاي علي آباد بجنورد خبر داد.
شناسه خبر : 33858 تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۲۶

«حامد قشلاقی » در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری مهدویت مسجد جامع روستای علی آباد بجنورد  بچه های هنرمند این کانون با تشکیل گروه سرود «محبان ولایت» و اجرای سرودی با عنوان «به وقت شهادت» مهیای برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار آسمانی می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدویت مسجد جامع روستای علی آباد بجنورد ادامه داد: این سرود در قالب نماهنگی زیبا برای عرضه در رسانه ها، کانال ها و گروه های فعال شبکه های اجتماعی و  نیز صدا و سیمای استان تهیه و عرضه می شود.

 قشلاقی، همچنین اعلام کرد:  نماهنگ  این سرود به کارگردانی «محمد علی آبادی» و سرپرستی مدیر کانون مهدویت  آماده نمایش می شود.

وی در ادامه از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام خبر داد و افزود: همچنین برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه، برگزاری محفل قرائت دعای ندبه و استغاثه همراه با پیاده روی خواهران بر مزار شهدا، اجرای طرح ختم قرآن کریم به نیت شهدا را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت ایام دهه فاطمیه نام برد.

پایان/