پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فعالیت در مسجد تراز اسلامی محقق می‌شود
پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي با فعاليت در مسجد تراز اسلامي محقق مي‌شود

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با فعالیت در مسجد تراز اسلامی محقق می‌شود

مقدم، طي برگزاري دوره توانمند سازي طرح ملي ياريگران زندگي با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد طي سخناني اظهار کرد: پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي با فعاليت در مسجد تراز اسلامي محقق مي‌شود.
شناسه خبر : 33810 تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) ،  «ناصر مقدم» با حضور در دوره توانمند سازی مربیان طرح ملی یاریگران زندگی که به میزبانی استان البرز برگزار می شد، طی سخنانی اظهار کرد: برگزاری این دوره از جمله مصداق هایی است که در راستای تحقق بیانیه گام دوم اجرایی شده است. با این نگرش است که مسجد تراز اسلامی محقق می شود.

«ناصرمقدم» در خصوص ایجاد فضای آرام درجامعه و تبیین بیانیه گام دوم رهبری جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به مسجد طراز اسلامی و بهرمندی از نیروی انقلابی و مسجدی مشخصا در آسیب های اجتماعی و اعتیاد که هزینه های زیان باری را به کشور و زیرساختار های مدیریتی میزند این اتفاق مبارکی است که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد و با میزبانی البرز دوره توانمند سازی مربیان طرح ملی یاریگران برگزار میشود.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه ضمن تقدیر از رئیس ستاد فهما در راستای برگزاری فعالیت های مختلف در سطح کانون های مساجد سراسر کشور گفت:  امیدواریم این سلسله برنامه ها گسترش یافته و زمینه پویایی هرچه بیشتر فعالیت های اعضای کانون ها را فراهم سازد.