کسب بالاترین امتیاز در رواق کتاب، فیلم و نمایش توسط کانون فرهنگی رضوان
کسب بالاترین امتیاز در رواق کتاب، فیلم و نمایش توسط کانون فرهنگی رضوان

کسب بالاترین امتیاز در رواق کتاب، فیلم و نمایش توسط کانون فرهنگی رضوان

ظهرابی با اشاره به برنامه های ثبت شده این کانون در سامانه بچه های مسجد و رویداد ملی فهما، گفت: کانون رضوان از میان رواق های ۱۲ گانه که در سامانه بچه های مسجد تعریف شده، توانست در رواق کتاب، فیلم و نمایش با ثبت آثار، بالاترین امتیاز را کسب کند.
شناسه خبر : 1130546 تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کانون فرهنگی و هنری رضوان مسجد صاحب الزمان(عج) استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 تاسیس شده و اکنون دارای 166 عضو است.

«محمدعلی ظهرابی» مدیر این کانون فرهنگی و هنری تالیف 25 عنوان  کتاب و مقاله در موضوعات علمی، دینی و روان شناسی را در کارنامه خود دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری رضوان کهگیلویه و بویر احمد اظهار کرد: این کانون در زمینه تولید فیلم، سرود و تئاتر و همچنین انجام امور فرهنگی با همکاری و مشارکت  گروه جهادی «اولین ها» از شهرستان لنده توانسته فعالیت های مختلفی را به ثمر برساند.

وی تصریح کرد: اعضای این کانون در دوران همه گیری و قرنطینه، فعالیت های مختلفی را از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم، برگزاری جلسات مشاوره بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ضد عفونی معابر و محلات، توزیع ماسک و مایع ضدعفونی داشته اند.

ظهرابی با اشاره به برنامه های ثبت شده این کانون در سامانه بچه های مسجد و رویداد ملی فهما، گفت: کانون رضوان از میان رواق های 12 گانه که در سامانه بچه های مسجد تعریف شده، توانست در رواق کتاب،فیلم و نمایش با ثبت آثار، بالاترین امتیاز را کسب کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری رضوان کهگیلویه و بویر احمد در ادامه کارآفرینی را از برنامه های مهم کانون دانست و افزود: در راستای حمایت و تقویت اعضا و هدایت آنان به سمت اشتغال زایی، این کانون در سال گذشته با ابداع روش خاص خود با وجود سختی های کار و عدم حمایت، حدود 6 میلیون درآمد کسب کرد که در صورت حمایت مسئولین و نهادهای مختلف مردمی، روند ادامه این فعالیت برای مردم روستا موثر است. 

این فعال مسجدی گفت: کانون فرهنگی و هنری رضوان در سومین رویداد ملی فهما، در سامانه بچه های مسجد موفق به کسب  16 هزار و 185 امتیاز شده است.

پایان پیام/ 82