آغاز مرحله داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان
آغاز مرحله داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان

آغاز مرحله داوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان

مجید خوبی زاده گفت:  امروز بیش از ۱۳۰ اثر از آثار ثبت شده فعالان قرآنی کانون های مساجد منطقه در سامانه بچه های مسجد، داوری می شود.
شناسه خبر : 1129883 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به روند اجرای پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، گفت: امروز بیش از ۱۳۰ اثر از آثار ثبت شده فعالان قرآنی کانون های مساجد منطقه در سامانه بچه های مسجد، داوری می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از ساعت ۸ صبح امروز کار داوری آثار قرآنی در رشته های اذان، مکبری، قرائت صحت نماز، قرائت شامل تقلیدی، تحقیق و ترتیل آغاز شده است.

وی ابراز کرد: کار داوری توسط ۶ نفر از اساتید قرآنی شهرستان جیرفت که سابقه داوری مسابقات قرآنی شهرستان را در سال های گذشته داشته اند، انجام می شود.

خوبی زاده با بیان این مطلب که داوری در ۲ بخش برادران و خواهران انجام می شود، ابراز کرد: کار داوری مسابقات قرآنی مدها متان در بخش برادران را آقایان قزلباش، امیری، امیرمحمدی و همچنین در بخش خواهران خانم ها امیری فر، راوند و طاهری بر عهده دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: امروز آثار در بخش رقابت های استانی داوری شده و برترین ها به مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان راه می یابند.

وی در خاتمه عنوان کرد: فرصت شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان برای کسب امتیاز فهما پایان یافته است اما فعالان قرآنی برای شرکت در رقابت های این مسابقات و حضور در جشنواره کشوری مدها متان تا ۲۴ دی ماه فرصت دارند.
 

پایان پیام/ 586