برگزاری هیات دانش آموزی در کانون «الزهرا (س)» جهرم
برگزاری هیات دانش آموزی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری هیات دانش آموزی در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری هیات دانش آموزی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم با حضور نونهالان و نوجوانان مسجدی خبر داد.
شناسه خبر : 1129860 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۱

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات فرهنگی و مذهبی «یاوران ولایت» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم به صورت هفتگی تشکیل می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این هیات که متشکل از نونهالان و نوجوانان مسجدی است ویژه دانش آموزان سراسر شهرستان بوده و از مناطق مختلف در برنامه های این هیات شرکت می کنند.

 

وی بیان کرد: برنامه های هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» پنجشنبه های هر هفته است و بچه های مسجد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در برنامه هیات حضور پیدا می کنند.

 

حضوری عنوان کرد: در برنامه های هفتگی این هیات، ابتدا یکی از کارشناسان مذهبی به سخنرانی می پردازد و سپس ذاکران اهل بیت (ع) به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی ادامه داد: از ویژگی های هیات «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، استفاده از نونهالان و نوجوانان مسجدی در این برنامه بوده به نحوی که بخشی از برنامه ها با مولودی خوانی و یا مرثیه خوانی آنان انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان اظهار کرد: برنامه های هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» هر پنجشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود.

پایان پیام/ 691