عضو کانون چهارده معصوم (ع) خراسان شمالی در مسابقات درس‌هایی از قرآن موفق به کسب رتبه ممتاز شد
عضو کانون چهارده معصوم (ع) خراسان شمالي در مسابقات درس‌هايي از قرآن موفق به کسب رتبه ممتاز شد
با اهداء لوح تقدیر از سوی حجت الاسلام قرائتی؛

عضو کانون چهارده معصوم (ع) خراسان شمالی در مسابقات درس‌هایی از قرآن موفق به کسب رتبه ممتاز شد

نوجوان مسجدي عضو کانون چهارده معصوم(ع) در بيست نهمين دوره مسابقات قرآني درس‌هايي از قرآن با دريافت لوح تقدير از حجت الاسلام و المسلمين محسن قرائتي حايز رتبه ممتاز اين مسابقات شد.
شناسه خبر : 33753 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت: «کوثر مکرمی» دانش آموز نوجوان عضو کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان  در بیست و نهمین دوره مسابقه درس هایی از قرآن حضور یافت و در این دوره با رتبه ممتاز به عنوان نفر برگزیده منتخب شد.

وی ادامه داد: این عضو نوجوان کوشای مسجدی در استان، لوح تقدیری همراه جایزه، از سوی حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» دریافت کرد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی همچنین اعلام کرد: این دانش آموز هنرمند قرآنی،  همچنین  به عنوان نفر برگزیده جشنواره استانی شعر« ایثار و شهادت» انتخاب و جایزه اولی این جشنواره را از آن خود کند.

شیرازیان افزود: طی مراسم اختتامیه این جشنواره که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، ویژه دانش آموزان اول دی ماه جاری در بجنورد برگزار شد، این دانش آموز پرتلاش و نخبه مسجدی رتبه اول شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان از کانون های افتخارآفرین استان خراسان شمالی است که پیش از این با تلاش مدیر این کانون توانسته روستای مذکور را به عنوان روستای دوستدار کتاب و  برگزیده جشنواره روستاهای و عشایر دوستار کتاب ایران معرفی کند.