دیدار با خانواده شهید چامی در شهر لیکک
دیدار با خانواده شهید چامی در شهر لیکک

دیدار با خانواده شهید چامی در شهر لیکک

در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم»، امام جمعه، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی به همراه جمعی از همکاران ادارات شهرستان با خانواده شهید چامی دیدار کردند.
شناسه خبر : 1129792 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدمحمد یوسف افروغی» در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.
 

 

امام جمعه شهر لیکک افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام امری مهم و ضروری است.

 

وی اظهار کرد: حفظ و حراست از ارزش‌ های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
 

 

«امیر مسلمی نیا» هم در این دیدار با بیان اینکه شهدا نماد استقامت و پایداری هستند، گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است.
 

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی اظهار کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» در مرحله دوم شکوه مادری، هر سه شنبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان با مادران شهید دیدار و یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.
 

 

وی در ادامه سخنان خود دیدار با والدین شهدا را از نعمت های الهی برشمرد که انسان در این دیدار ها ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید، با آرمانهای شهدا میثاقی دوباره می بندد.

 

                             

پایان پیام/ 82