اجرای یلدای فاطمی ویژه محرومان توسط امام محله کوی اکباتان
اجرای یلدای فاطمی ویژه محرومان توسط امام محله کوی اکباتان

اجرای یلدای فاطمی ویژه محرومان توسط امام محله کوی اکباتان

حجت‌الاسلام داوری، امام محله کوی اکباتان (همدان) از توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان محرومان ویژه شب یلدا خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا در همزمانی فاطمیه و شب یلدا، با این کمک‌ها بین‌ ارزش‌های دینی ملی پیوند برقرار کنیم.
شناسه خبر : 1129163 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، اهالی مسجد امام علی (ع) کوی اکباتان (همدان) با همت و همراهی حجت الاسلام «وحید داوری»، امام محله جوان و پرتلاش خود یلدای فاطمی را برای محرومان و خانواده های بی بضاعت رقم زدند.

 

 

 

حجت الاسلام داوری در این باره اظهار کرد: با توجه به همزمانی یلدای امسال با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) و به منظور پیوند ارزش های دینی ملی، کمک های مومنانه را به نام حضرت فاطمه(ع) و برای شب یلدا میان 60 خانواده بی بضاعت تهیه کردیم. ارزش تقریبی این بسته ها هر یک به مبلغ 250 هزار تومان است.

 

 

 

این امام محله جوان و پرتلاش تصریح کرد: علاوه بر این، 250 پرس غذای گرم طبخ و به منظور اطعام فاطمی محرومان میان آنها توزیع شد. به عنوان امام محله با همکاری مسجدی ها تلاش کردیم که کمک های مومنانه را به گونه ای تخصیص دهیم که هم با نام مقدس حضرت فاطمه(س) پیوند داشته باشد و هم شیرینی دور هم بودن یلدا را برای نیازمندان ایجاد کند.

 

 

 

 

گفتنی است، برگزاری دورهمی های شاد و مفرح در مسجد و برگزاری مراسم عقد و ازدواج آسان جوانان در مسجد از ابتکارات این امام محله است که توانسته منشا برکات بسیار در کوی اکباتان (همدان) شود.

 

 

پایان پیام/ 9