تقدیر منبری‌های مشهور از بچه‌های مسجد برای همت مثال‌زدنی در مواسات و همدلی
تقدیر منبری‌های مشهور از بچه‌های مسجد برای همت مثال‌زدنی در مواسات و همدلی

تقدیر منبری‌های مشهور از بچه‌های مسجد برای همت مثال‌زدنی در مواسات و همدلی

تعهد و مسئولیت‌پذیری بچه‌های مسجد در روزهای گذشته و در هوای سرد و برفی استان چهارمحال و بختیاری تصاویری زیبا از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشت. اهتمام آنها به توزیع گوشت قربانی در مناطق صعب‌العبور با تقدیر چهره‌های سرشناس منبر مواجه شده است.
شناسه خبر : 1128862 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها با همکاری خیران برنامه تلویزیونی و پرمخاطب «سمت خدا» و همکاری شبانه روزی شبکه بچه های مسجد در سراسر کشور در دوران کرونا و در پی بروز آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع آن، اقدام به تهیه و توزیع گوشت قربانی میان خانواده های محروم و بی بضاعت در ابتدای هر ماه قمری کرده است.

 

 

 

 

طرح قربانی مشارکتی در هر ماه قمری اجرا و مبالغ جمع آوری شده صرف تهیه دام و قربانی آن و توزیع گوشت گرم میان محرومان می شود که معمولا در هر ماه به چند استان اختصاص می یابد و با برنامه ریزی های صورت گرفته خانواده های محروم در هر استان در طول سال چند نوبت از این گوشت های قربانی بهره مند می شوند.

 

 

 

از نقاط امتیاز و وجوه کم‌نظیر اجرای طرح قربانی مشارکتی به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س)، مشارکت خودجوش بچه های مسجد در شبکه توزیع گوشت های قربانی است به گونه ای که شب و روز، گرما و سرما نمی شناسند و کارشان تعطیل‌بردار نیست تا به سهم خود در رونق سفره هایی که گرانی ها خالی و سردشان کرده است، کمک کنند.

 

 

 

 

این تعهد و مسئولیت پذیری بچه های مسجد در روزهای گذشته و در هوای سرد و برفی استان چهارمحال و بختیاری تصاویری زیبا از همدلی و مواسات را به نمایش گذاشت. این همت مثال زدنی بچه های مسجد برای رساندن گوشت قربانی به محرومان در مناطق صعب العبور در ایام فاطمیه با تقدیر و تحسین چهره های برجسته و شناخته شده منبر همراه شده است. تا جایی که حجج اسلام والمسلمین ناصر رفیعی، سیدحسین حسینی قمی و سعیدی آریا در صفحات شخصی خود به بچه های مسجد خداقوت گفته و از این کوشش بی‌چشمداشت آنها در تحقق مواسات و همدلی مومنانه در جامعه تقدیر و تشکر کرده اند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 9