بچه مسجدی ها یلدای فاطمی را به نیابت شهید سلیمانی خیرات می کنند
بچه مسجدی ها یلدای فاطمی را به نیابت شهید سلیمانی خیرات می کنند

بچه مسجدی ها یلدای فاطمی را به نیابت شهید سلیمانی خیرات می کنند

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) و در آستانه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، یلدای فاطمی به نیابت از این شهید است.
شناسه خبر : 1128797 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۴

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های ایام شهادت حضرت زهرا (س) و در آستانه دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، یلدای فاطمی به نیابت از این شهید است.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: در این یلدا بانوان مسجدی عضو کانون، اقدام به پخت بیش از ۲۰ کیک خانگی می کنند و سپس کیک ها درب منازل ایتام توزیع می شود.

وی بیان کرد: هدف ما تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در خشنودی ایتام و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها است و ثواب این کار هدیه نیز به روح این شهید می شود.

صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این ایام، اجرای طرح سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری است که از مادران موفق مسجدی تجلیل می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: در این ایام منتسب به حضرت زهرا (س)، طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره آن حضرت اجرا می شود.

وی با یادآوری این مطلب که طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های رواق دانش در سومین رویداد ملی فهما است، اظهار کرد: در همین راستا از طریق تعامل با مدیران مدارس دخترانه، ویژه برنامه نوجوانان فاطمی اجرا می شود.

صدیقی مهنی اضافه کرد: در این طرح، عزاداری همرا با قرائت زیارت نامه حضرت زهرا (س) ویژه دانش آموزان در این مدارس برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت عنوان کرد: ویژه برنامه عزاداری همراه با قرائت زیارت عاشورا و زیارت نامه حضرت زهرا (س) نیز هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در حال برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تولید محتوا در فضای مجازی، سیاه پوش کردن مسجد و نصب پرچم های مشکی مزین به نام حضرت زهرا (س) از سایر فعالیت های کانون در این ایام است.

صدیقی مهنی در خاتمه بزرگداشت ایام فاطمیه و ترویج معارف فاطمی را از اهداف این برنامه ها برشمرد.

پایان پیام/ 586