معرفی پنج کانون برتر استان مرکزی در سومین رویداد ملی فهما
معرفي پنج کانون برتر استان مرکزي در سومين رويداد ملي فهما

معرفی پنج کانون برتر استان مرکزی در سومین رویداد ملی فهما

برگزيدگان قرعه‌کشي ستاد فهما استان مرکزي، در قالب قرعه‌کشي معرفي و پنج کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد استان به عنوان برگزيده اين قرعه کشي شناخته شدند.
شناسه خبر : 33486 تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان مرکزی: قرعه کشی بین کانون هایی که فعالیت های خود را ثبت کرده و موفق به کسب امتیاز در سومین رویداد فهما شدند یک طرحی تشویقی است که از سوی ستادهای استانی فهما در حال برگزاری است.

در این راستا به منظور افزایش مشاركت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد ملی بسته های تشویقی مختلفی برنامه ریزی شده است، این بسته ها در دو قالب بسته های تشویقی هفتگی و بسته های تشویقی برترین ها برنامه ریزی شده است.

استان مرکزی در دوره های اول و دوم در این طرح رتبه های اول و چهارم کشوری را کسب کرد که رتبه خوب و قابل توجهی است؛ مجموعه کانون های استان مرکزی تلاش کردند تا جایگاه استان در کشور به جایگاه مطلوبی برسد؛ امید است امسال با انعکاس فعالیت های بچه های مسجد در سامانه، رتبه استان افزایش یابد.

در راستای تشویق کانون های فرهنگی هنری فعال در رویداد ملی فهما، تعداد پنج کانون که توانستند در سومین رویداد فهما با ثبت فعالیت های کانون در بخش های مختلف این طرح امتیاز کسب کنند، در نخستین قرعه کشی این رویداد، معرفی شدند.

 کانون های باب الحوائج(ع) مسجد قمر بنی هاشم(ع)خمین، کانون شهدای میلاجرد مسجد رسول الله(ص) کمیجان، کانون اهل بیت(ع) مسجد اهل بیت(ع) اراک، کانون حضرت خديجه كبري(س) مسجد قوام آشتیان روستای گرکان و کانون كميل مسجد جامع چقاسیا شازند به قید قرعه انتخاب شدند که به کانون های فوق هدایای نقدی اهداء خواهد شد.

30 آذر آخرین مهلت ثبت وارسال برنامه ها و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد درسومین رویداد ملی فهماست.