روزهای پایانی سومین رویداد فهما با برگزاری نشست‌های آموزشی در خراسان شمالی
روزهاي پاياني سومين رويداد فهما با برگزاري نشست‌هاي آموزشي در خراسان شمالي

روزهای پایانی سومین رویداد فهما با برگزاری نشست‌های آموزشی در خراسان شمالی

نشست هاي آموزشي رابطان کانون هاي فهما در خراسان شمالي در روزهاي پاياني سومين رويداد فهما به صورت فردي و تک به تک با مديران نقاط مختلف برگزار شد.
شناسه خبر : 33479 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خرا سان شمالی؛ نشست  آموزشی ویژه مدیران کانون های  مانه و سملقان و نیز شهرستان اسفراین با حضور کارشناسان مسئول ستاد استانی  و رابطین کانون های این شهرستان ها برگزار شد.

 

کانون فرهنگی هنری قدر ولایت شهر آشخانه و رابط کانون های مساجد شهرذستان مانه و سملقان در مسجد پنج تن آل عباء میزبان کانون های شهدای کشانک، شهدای مهمانک حضرت امام علی (علیه اسلام)، شهدای حسن سو، حضرت حجت بن الحسن (علیه السلام)، بعثت بود و اسفندیار مکرمی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهمای خراسان شمالی، آموزش های تکمیلی بخش های مختلف  سامانه بچه های مسجد را برای مدیران و رابطین حاضر ارائه کرد.

 

پس از آن کارشناسان مسئول فرهنگی هنری و نیز توسعه و شبکه سازی همچنین از کانون فرهنگی هنری میثاق  روستای ملاحسن بازدید کردند و در جمع هیئت امنا و تنی چند از نمازگزاران، مهدی جمالی، به عنوان مدیر جدید این کانون معرفی شد و ابعاد فعالیت های یک کانون مسجد برای حاضران تشریح شد.

 

همچنین این کارشناسان در ادامه از کانون فرهنگی هنری ولیعصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) روستای بدرانلو بجنورد بازدید کردند و نشستی هم اندیشانه برای تعیین مدیر این کانون و فعالیت های آن برگزار کردند.

 

بر این اساس کانون محبان الزهرا (سلام الله علیها) و از کانون های رابط شهرستان اسفراین نیز میزبان مدیران کانون های ولایت، حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرج الشریف)، امام خامنه ای(مدظله العالی)، شهیدرجایی، حضرت ابوالفضل(علیه السلام)  و ریحانه بود و اصغر لنگری، رابط شهرستان اسفراین آموزش های تکمیلی در خصوص ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد را به این مدیران ارائه کرد.

 

گفتنی است، سومین رویداد ملی فهما، سه شنبه 30 آذر ماه جاری پایان می یابد.

پایان/