برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «سلاله پاکان»
برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «سلاله پاکان»

برگزاری آیین سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در کانون «سلاله پاکان»

بهمن زادگان از برگزاری آیین سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه شب در کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» خبر داد.
شناسه خبر : 1127893 تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: در گرامی داشت فاطمیه اول، کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) به ویژه بی بی 2 عالم حضرت زهرا (س) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، مراسم عزاداری فاطمیه اول در این کانون فرهنگی و هنری به مدت سه شب برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه از روز جمعه 26 آذر ماه آغاز و تا روز یکشنبه 28 آذر با اجرای برنامه های سخنرانی و مرثیه خوانی ادامه پیدا می کند.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: سخنران این آیین ها، حجت الاسلام «نصرالله میمنه» استاد حوزه و دانشگاه و حجت الاسلام «محمد بهشتی» از کارشناسان مذهبی است.

 

وی به زمان برگزاری این آیین ها اشاره کرد و گفت: این مراسم همراه با نماز مغرب و عشا ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» در پایان از عموم اهالی مسجد، شهروندان و اعضای کانون برای شرکت در این آیین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691