حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند
حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند

حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند

طاهریان برکت کارهای مسجد را به واسطه حضور فیزیکی در این اماکن مقدس دانست و گفت: حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند بلکه باید یک عامل مهم برای تقویت و حضور پررنگ تر در مساجد باشد.
شناسه خبر : 1127629 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مرتضی طاهریان» امروز (۲۵ آذر) در ارتباط تصویری با مدیر و کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان اظهار داشت: ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در اجرای سومین رویداد ملی فهما تلاش کرده است که تمام مناطق شهری و روستایی و برخوردار و کم برخوردار را در نظر بگیرد.

 

معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه در سال نخست اجرای این طرح ملی، ضریب روستایی ۴ درصد بود که این مهم در حال حاضر به هشت درصد افزایش یافته است،‌ افزود: هم اکنون بر اساس آخرین آمار اعلام شده، کانون‌های روستایی و شهری شانه به شانه یکدیگر در این طرح شرکت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما بر بستر زیست بوم بچه‌های مسجد یک پدیده نوظهور است که در سال‌های ‌آینده جایگاه واقعی خود را با توجه به گسترش زیرساخت‌های کشور در حوزه اینترنت و فضای مجازی، پیدا خواهد کرد.

 

طاهریان برکت کارهای مسجد را به واسطه حضور فیزیکی در این اماکن مقدس دانست و گفت: حضور در فضای مجازی نباید به کارهای میدانی مساجد آسیب برساند بلکه باید یک عامل برای تقویت و حضور پررنگ تر در مساجد باشد.

 

وی با قدردانی از تلاش کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در حضور پرشور در رویداد ملی فهما خاطرنشان کرد: حدود چهار هزار باب کانون فرهنگی هنری مساجد کشور به دومینمرحله این رویداد راه پیدا خواهند کرد.

 

 

پایان پیام/ 70