مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می شود
مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می شود

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می شود

حجت‌الاسلام فنایی گفت: به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم اقامه عزا، سوگواری و سینه‌زنی و تعزیه در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1127549 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۳

حجت‌الاسلام«عبدالحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصتی ارزشمند برای شناخت شخصیت برجسته و ممتاز بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) فارغ از زنان جامعه، برای همه اقشار جامعه، الگویی بی‌نظیر بودند که باید از شخصیت‌های ایشان در ابعاد مختلف بهره‌مند شد.

 

وی گفت: با نگاهی به شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی و … به این موضوع پی می‌بریم که ایشان از شخصیت والایی به عنوان دخت پیامبر گرامی اسلام (ص) برخوردار بودند.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا در مجالس عزاداری موضوعات مهمی از جمله سبک زندگی، عبودیت و بندگی، خانه‌داری، همسرداری و تربیت فرزندان حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگو برای جامعه و خانواده‌ها معرفی و تبیین شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن بیان کرد: به مناسبت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم اقامه عزا، سوگواری و سینه‌زنی و تعزیه در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این مراسم روز پنجشنبه(25آذر) با سخنرانی حجت‌الاسلام آزموده و مداحی ابولفضل قربانپور، روز جمعه با برگزاری تعزیه و روز شنبه(27آذر) با سخنرانی حجت‌الاسلام غریبی و مداحی کربلایی کاوه عزیزی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/ 526