برگزاری کارگاه آموزشی حقوق خانواده ویژه زوج‌های جوان
برگزاری کارگاه آموزشی حقوق خانواده ویژه زوج‌های جوان

برگزاری کارگاه آموزشی حقوق خانواده ویژه زوج‌های جوان

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران با مشارکت احیاگران سنت نبوی اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با محوریت حقوق خانواده برای زوج‌های جوان کردند.
شناسه خبر : 1127040 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان کارگاه آموزشی حقوق خانواده با هدف ارتقاء و گسترش فرهنگ حقوقی خانواده و آموزش تکالیف حقوقی زوجین نسبت به هم در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ در محل کتابخانه ۱۳ آبان شهر ری، به همت خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران و احیاگران سنت نبوی و با حضور تعدادی از بانوان و زوجین جوان برگزار شد.


توکل کارشناس مسائل حقوقی خانواده در این کارگاه که به مدت دو ساعت به طول انجامید به طرح حقوق خانواده در قبل و بعد از ازدواج برای زوجین پرداخت و تکالیف آنها را نسبت به هم توضیح داد.
از موضوعات مطرح شده در این کارگاه مسئله جهیزیه، حقوق خواستگاری، حقوق نامزدی، مهریه،  اجرت المثل،  مهرالمثل و . . . بود که به زوج‌های جوان آموزش داده شد تا ایشان از تکالیف حقوقی خود نسبت به یکدیگر آگاه شوند و بدین وسیله زندگی بهتری را در کنار هم داشته باشند.


در پایان زوجین با طرح سوالات خود درخصوص وظایف حقوقی‌شان پاسخ‌های لازم را از مدرس کارگاه دریافت کردند.
این کارگاه به زوجین جوان کمک می‌کند که در کنار هم و با آگاهی از تکالیف خود، زندگی زناشویی همراه با عشق و محبتی را پایه‌ریزی کرده و استوار سازند.

پایان پیام/ 704