۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان
۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان

۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۴ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان زنجان در مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کردند، گفت: ۳۰آذرماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت نام در این دوره از مسابقات است.
شناسه خبر : 1126543 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۴

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی، در گروه های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی به بخش ویژه این دوره از مسابقات اشاره کرد وادامه داد: بخش استعداد یابی ویژه کودکان زیر هفت سال است که کمتر به این سنین توجه شده و همچنین توجه ویژه به جلسات سنتی قرآن کریم از بخش های این مسابقات است.

 

وی ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان اصلی پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قران، مردم و کشف استعداد های مردمی را از هدف های برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان به سامانه بچه های مسجد به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی افزود: کسانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی را دارند 30 آذر 1400 آخرین فرصت است تا نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

 

به گفته وی، آزمون مرحله استانی رشته حفظ جز ۳۰ پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان روزهای ۲۵ و ۲۶ آذر ماه از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این افراد برای شرکت در مسابقات باید در پروفایل خود از مسیر فعالیت های من وارد قسمت آزمون ها شده، و با ورود به  سامانه آموزش های الکترونیک نسبت به شرکت اقدام کنند.

پایان پیام/ 73