طرح نذر ایده، فکر و سلیقه برای امام زمان(عج) اجرا می‌ شود
طرح نذر ایده، فکر و سلیقه برای امام زمان(عج) اجرا می‌ شود

طرح نذر ایده، فکر و سلیقه برای امام زمان(عج) اجرا می‌ شود

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی با بیان اینکه جذب قشر خاکستری به جشن‌های نیمه شعبان و نشر فرهنگ مهدویت در این قشر نیازمند ایده‌های جذاب است، گفت: نذر ایده با امکان ارائه طرح‌های پیشنهادی عموم علاقمندان ویژه نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.
شناسه خبر : 1126467 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین «یاسین حسین آبادی» در گفتگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان از برنامه ریزی مسجد مقدس جمکران برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن های نیمه شعبان خبر داد و اظهار کرد: مهمترین وظیفه هر مسلمان و شیعه‌ای، کمک به امام حی و تلاش برای رضایت آن حضرت(عج) و حرکت و فعالیت برای نشر فرهنگ و معارف مهدوی است.

 

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این راه مرسوم است که مردم از مال و فرصت و زمان خود به عنوان خادم افتخاری یا توان‌شان برای خدمت به امام زمان(عج) استفاده می کنند، در این میان از ابعاد مهجور و کمتر توجه شده برای خدمت به حضرت حجت(عج)، تقویت و نشر فرهنگ مهدویت و جلب رضایت امام عصر(ع) از طریق فکر و ایده های خلاقانه است.

 

وی ادامه داد: در سال های گذشته افراد از اقشار مختلف پیشنهادات خوبی را برای بهتر اجرا شدن مراسم نیمه شعبان ارائه کرده اند، از این جهت سعی داریم برای تقویت فرهنگ مهدویت و نشر بیشتر این فرهنگ در لایه های عمومی‌تر جامعه به ویژه قشر خاکستری و کمتر مرتبط با مهدویت و نیز تقویت نشاط و شادی معنوی در جامعه از مسیر جشن های نیمه شعبان، به دنبال راهکارهای جدید باشیم.

 

حجت الاسلام حسین‌آبادی از اجرای نذر ایده با محور نذر فکر و سلیقه و ابتکار برای امام زمان(عج)، تاکید کرد: لذا با فراخوان ایده ها و پیشنهادات در این باره و ایجاد بانک ایده در پایگاه اینترنتی مسجد مقدس جمکران، فرصت طرح ایده عموم علاقمندان، زائران، خادمان و دیگر گروه ها برای این مهم فراهم می شود تا طرح های پیشنهادی خود را در قالب های مختلف و بدون محدودیت فرم و شکل ارائه کنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه ۱۵ دی ماه آخرین مهلت شرکت ایده ها در این طرح است، خاطرنشان کرد: آن طرح هایی که امکان اجرا در مسجد مقدس جمکران را داشته باشند اجرایی می شوند و طرح هایی که با شرایط و اقتضائات میعاد منتظران هماهنگی لازم را ندارد، برای اجرا در اختیار دیگر اماکن و نهادها قرار می گیرد.

 

 

پایان پیام/ 9