تجلیل از پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا
تجلیل از پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا

تجلیل از پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا

کوزه گری از تجلیل پرستاران به همت اعضای کانون امام سجاد(ع) نکا خبر داد و گفت: با حضور اعضای کانون و بسیجیان و هیات امنای مسجد سجادیه نکا به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار از پرستاران تجلیل شد.
شناسه خبر : 1126455 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۲

«محمدعلی کوزه گری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: تبیین فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) امری مهم در جامعه است که ما در کانون در مناسبت های مختلف، برنامه های فرهنگی و آموزشی مختلفی را با همین هدف اجرایی می کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: هیات امنا و اعضای کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) نکا با همراهی جمعی از بسیجیان برادر و خواهر با حضور در بیمارستان بوعلی نکا با تقدیم تابلو فرش و شاخه‌های گل از کادر پرستاری تجلیل کردند.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این مراسم تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت(ع) و آشنایی هر چه بیشتر با حضرت زینب (س) و رشادت ها و از خود گذشتگی و ایثار این بانوی بزرگ اسلام و همچنین بزرگداشت روز پرستار بوده است.

کوزه گری گفت: به مسجدی ها در مناسبت های مختلف پای کار انقلاب و اهداف انقلابی هستند و همه ما باید در این راستا همگام و همراه با نسل جدید برای تبیین هر چه بیشتر ارزش ها تلاش کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) مسجد سجادیه نکا افزود: با توجه به خدمات ارزشمندی که کادر درمان در دو سال گذشته تاکنون انجام داده اند و خدمات ارزنده ای که همیشه انجام می دهند؛ تکریم پرستاران همزمان با روز پرستار افتخاری ارزشمند برای اهالی مسجد است.

وی یادآور شد: همه تلاش ما در کانون مسجد بزرگداشت ارزش هایی است که دشمن تلاش دارد تا ما را از آن دور کند و لذا با همه همت و تلاش در این راستا و پاسداشت ارزش ها و آرمان های نظام حرکت خواهیم کرد تا ضمن بزرگداشت ایام الگوسازی مناسبی برای نسل جدید انجام دهیم.

پایان پیام/ 175