ارتباط مستمر با اعضای کانون یکی از دلایل مهم موفقیت در طرح فهماست
ارتباط مستمر با اعضای کانون یکی از دلایل مهم موفقیت در طرح فهماست

ارتباط مستمر با اعضای کانون یکی از دلایل مهم موفقیت در طرح فهماست

شکری اطربی گفت: ارتباط مستمر با اعضای کانون یکی از دلایل مهم موفقیت در طرح فهماست که توانستیم با ارائه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و دینی، حل مسائل اجتماعی و اجرای برنامه های ابتکاری در کاهش آسیب های اجتماعی با جذب جوانان در مسجد موفق عمل کنیم.
شناسه خبر : 1125872 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۲۵

«محمدرضا شکری اطربی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: سومین رویداد ملی «فهما ۱۴۰۰» با شعار به توان مردم با هدف ارزیابی فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد سراسر کشور در حال برگزاری است و این کانون در گروه‌های نمایش، سرود، فیلم، تولیدات چند رسانه‌ای، طرح‌های فرهنگی، آزمون‌های مختلف، آتار تولیدی و کارآفرینی آثار مختلفی را ثبت کرده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا به عنوان کانون برتر دارای رتبه دوم در طرح فهما سه افزود: توسعه کمی و کیفی کانون های مساجد در بخش های مختلف روستایی و شهری فرصتی شده تا اقشار مختلف از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

 

وی با اشاره به پیشرو بودن این کانون در بخش رقابت های طرح فهما خاطر نشان کرد: در بخش های مختلفی نیز این مراکز فرهنگی و هنری توانسته است افتخارات و رتبه های ملی را در طرح های مشترک کانون های مساجد مثل فهما و ایران قوی کسب کند.

 

شکری اطربی گفت: ارتباط مستمر با اعضای کانون یکی از دلایل مهم موفقیت در طرح فهماست که توانستیم با ارائه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و دینی، حل مسائل اجتماعی و اجرای برنامه های ابتکاری در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه با جذب جوانان در مسجد موفق عمل کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا افزود: این دوره از فهما نیز همانند دوره های قبلی درسه شبستان و ۱۲ رواق اجرایی خواهد شد و همانند دوره های قبلی فعالان کانون های مساجد باید فعالیت های فرهنگی خود را در پروفایل کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

وی یادآور شد: طرح فهما طرحی مهم برای کانون مساجد است تا همه کانون ها در فضایی سالم به رقابت بپردازند و تا امروز با 11 هزار و 980  امتیازدر رده دوم رتبه بندی فهما سه مازندران قرار داریم و این رقابت تا پایان آذرماه ادامه دارد.

پایان پیام/ 175