تربیت نسلی انقلابی و مسجدی را در فهما پیگیریم
تربیت نسلی انقلابی و مسجدی را در فهما پیگیریم

تربیت نسلی انقلابی و مسجدی را در فهما پیگیریم

سعادتمند گفت: مهمترین تلاش ما در کانون مساجد بر استفاده از توان جوانان و جذب حداکثری جوانان برای تربیت نسلی انقلابی و مسجدی است و با استفاده از این ظرفیت برای توانمندسازی مسجد اقدام می شود.
شناسه خبر : 1125858 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۳۰

«سجاد سعادتمند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: در طول سال با تلاش همه اعضا و مجموعه های مسجد اعم از پایگاه بسیج، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری مساجد و هیئت های مذهبی کارهای فرهنگی فراوانی اجرایی می شود تا همه با هم برای گره گشایی اقدام کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خضراء مسجد باب الحوائج شهرستان قائمشهر افزود: برگزاری جسات قرآنی، شنبه های کتاب، سرود، سه شنبه های تکریم، کمک های مومنانه، صحیفه خوانی و.. و اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از برنامه های مهم ما در کانون است.

 

وی که با امتیاز 11 هزار و 910 امتیاز تا کنون در رده سوم کانون استان مازندران در طرح فهما 3 قرار دارد؛ خاطر نشان کرد: بیشترین فعالیت ثبت شده ما در بخش همدلی و خدمات بوده است و تلاش داریم تا با همفکری و اتحاد برای توسعه فعالیت های کانون تلاش کنیم.

سعادتمند گفت: مهمترین تلاش ما در کانون مساجد بر استفاده از توان جوانان و جذب حداکثری جوانان است و با استفاده از این ظرفیت برای توانمندسازی مسجد اقدام می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خضراء مسجد باب الحوائج شهرستان قائمشهر افزود : ثبت فعالیت های مختلف به صورت روزانه در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود و این ثبت آثار تا پایان آذرماه ادامه دارد.

وی یادآور شد: تلاش داریم تا با برنامه ریزی منسجم و خلاقانه زمینه پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراهم کنیم که در همین راستا ایجاد مهد کودک یکی از برنامه های کانون است که در حال رایزنی در این بخش هستیم.

پایان پیام/ 175